Informacje dla uczestników
1. Termin Sympozjum: 8-10 listopada 2017r.
2. Miejsce obrad: Opera Krakowska, ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków
www.opera.krakow.pl
3. Opłaty rejestracyjne i zakwaterowanie
Opłaty:
Opłaty rejestracyjne obejmują: udział w obradach, wstęp w strefę wystaw firmowych, identyfikator i materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunche.
Opłata rejestracyjna wpłata do 30.06.17r. 650 PLN (zawiera 23 % podatku VAT)
Opłata rejestracyjna wpłata od 1.07.17r. 750 PLN (zawiera 23 % podatku VAT)
Zakwaterowanie - pakiety konferencyjne:
Pakiety zawierają: noclegi w terminie 8-11.11.2017 w pokoju 1-osobowym lub 2-osobowym - miejsce w pokoju, opłatę rejestracyjną, podatek VAT 23%.
Hotele ****
Hotel Galaxy - 15 minut od miejsca konferencji
ul. Gęsia 22a, Kraków
Hotele ***
Hotel Campanile - 15 minut od miejsca konferencji
ul. Św. Tomasza 34, Kraków
Hotel Chopin - 5 minut od miejsca konferencji
ul. Przy Rondzie 2, Kraków
Hotel Wyspiański - 15 minut od miejsca konferencji
ul. Westerplatte 15, Kraków
Pakiet z noclegiem oraz opłatą rejestracyjną - koszt zależy od terminu wpłaty:
Nazwa hotelu |
pakiet z pokojem 1-os.
wpłata do 30.06.17/ od 01.07.17 |
pakiet z miejscem w pokoju 2-os.
wpłata do 30.06.17/od 01.07.17 |
Galaxy |
1540 PLN/1640 PLN |
1190 PLN/1290 PLN |
Chopin pokój Standard |
1500 PLN/1600 PLN |
1170 PLN/1270 PLN |
Chopin pokój Superior |
1570 PLN/1670 PLN |
1190 PLN/1290 PLN |
Campanile |
1470 PLN/1570 PLN |
1150 PLN/1250 PLN |
Wyspiański |
1480 PLN/1580 PLN |
1150 PLN/1250 PLN |
4. Płatności:
Opłaty można przesłać za pomocą:
- przelewu bankowego na konto Biura Organizacyjnego Symposium Cracoviense ALIOR Bank S.A. O/Kraków 77 2490 0005 0000 4530 9032 2768
- płatności on-line w systemie dotpay.pl
po zarejestrowaniu, otrzymają Państwo potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem bezpośrednio do platformy płatności on-line dotpay.pl
5. Zgłoszenie uczestnictwa
Wypełniony formularz zgłoszenia on-line zostanie przesłany automatycznie do Biura Organizacyjnego Symposium Cracoviense
Wysłanie formularza zgłoszeniowego jest zobowiązaniem finansowym, które działa zgodnie z warunkami anulacji.
6. Rezygnacja
Rezygnacja musi być zgłoszona na piśmie. W przypadku rezygnacji z opłaty rejestracyjnej lub pakietu konferencyjnego do 31 sierpnia 2017r. zostanie zwrócona połowa depozytu, natomiast po tym terminie depozyt nie będzie zwracany.
Kontakt z Biurem Organizacyjnym:
tel. +48 12 422 76 00, +48 12 422 76 00
fax +48 12 421 38 57
e-mail: alerg@symposium.pl
7. Potwierdzenie uczestnictwa
Potwierdzenie uczestnictwa w Sympozjum i rezerwacji hotelowej zostanie przesłane natychmiast po zarejestrowaniu na stronie.
8. Informacja dla osób sponsorowanych przez firmy farmaceutyczne
Wpłata musi być dokonana przez firmę farmaceutyczną, która sponsoruje pobyt. W formularzu zgłoszenia należy wypełnić dane odbiorcy faktury oraz podać imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu przedstawiciela firmy a w uwagach adres pocztowy, na który zostanie wysłana faktura. W przypadku braku informacji o adresie do korespondencji, faktura zostanie przesłana droga mailową.
9. Program artystyczny
Spektakl Hrabina Marica w dniu 10 listopada 2017 jest dodatkowo płatny w wysokosci 10 PLN. Bilet można nabyć w recepcji 23 Sympozjum w dniach 8-10 listopada 2017, płacąc kartą kredytową lub gotówką.
10. Kontakt w sprawach programu naukowego
Prof. dr hab. med. Ryszard Kurzawa - 600374648
Przewodniczący Komitetu Naukowo-Organizacyjnego
Mgr Krystyna Szarawarska - 600374657
Sekretarz